Mudahnya Kempiskan Perut Buncit Dengan Krim Mysara Habbatus Sauda + Halia | Berkualiti | Berkesan | Murah | Pelbagai Guna

gambar mudahnya kempiskan perut buncit dengan krim mysara habbatus sauda halia muhafis 0127522085

As salam dan Salam Sejahtera

Maafkan saya kerana lama tidak menulis dalam blog Mudahnya Kempiskan Perut Buncit ini.

Sibuk dengan tuntutan kerja dan dalam memberikan perhatian lebih buat anak lelaki saya yang pertama, Ali ‘Imran

Dan ketika menulis, anak soleh ini sudah pun berumur 1 tahun 5 bulan. Heehee

Tujuan entry kali ini adalah saya ingin membuat ulasan tentang kebaikan krim bagi fungsi kempiskan perut buncit tak kira samada kita ini lelaki atau wanita.

Pertama sekali saya juga ingin berkongsi keperitan dan seksa semasa saya mengalami masalah perut buncit ini.

Tabiat saya makan lewat malam, kurang minum air masak, dan langsung tidak membuat aktiviti senaman membuatkan saya terpaksa menderita masalah ini.


Saya merasakan penyakit ini adalah derita buat saya sebab selain ditegur oleh orang ramai, keyakinan saya menjadi rendah apabila saya menjadi bahan ejekan rakan-rakan sepejabat.

Rasa rendah hati dan malu dengan ejekan semakin menebal apabila baju kemeja yang dipakai ke pejabat menonjolkan bahagian perut yang tidak ingin saya tunjukkan. Haha Nangis!

Selain itu, saya terpaksa keluarkan kos lebih RM300 untuk membeli seluar dan baju yang baru.

Baju dan seluar yang lama terpaksa di let go kepada adik beradik dan saudara mara.

Bermula dengan saiz pinggang 29 cm, kemudian 31, dan terakhir menjadi 34 cm. Tergolek meraung

Saya pernah menangis di bucu katil apabila produk suplemen herba yang saya ambil untuk kempiskan perut buncit, hanyalah membuatkan saya mengalami masalah sakit yang lain iaitu najis berdarah dan sakit ketika membuang air besar.


Berikutan dari itu, saya hanyalah berani mencuba produk yang berasaskan gel atau krim yang mana tidak membahayakan kesihatan dalaman saya.

Alhamdulillah dengan izin Allah, hasil dari usaha gigih menyapu krim secara konsisten saiz pinggang saya turun ke 31cm dan saya boleh memakai seluar slim fit, skinny, straight cut dan sewaktu dengannya. Yeay!

Selain dari itu, saya lebih berkeyakinan bila berhadapan dengan orang ramai.


Tiada lagi alasan perut buncit dan boroi adalah kebiasaan bagi lelaki selepas berkahwin.

Ayat tersebut hanyalah mitos dan saya percaya lelaki di luar sana mampu untuk mengatasi masalah perut buncit dan boroi ini asalkan ada kehendak dan target.

Bukan semata untuk menjaga penampilan diri, pelbagai masalah kesihatan berkaitan perut In Sha Allah dapat kita atasi apabila kita mendidik diri untuk makan secara berkhasiat serta lemak tidak terkumpul di bahagian itu.


MEMPERKENALKAN

Krim pertama di Malaysia berasaskan Habbatus Sauda dan Halia!!!

Selamat dan Halal digunakan

Diformulasikan khas untuk mengurangkan sakit sendi dan urat serta membantu menguruskan badan – Kempiskan Perut Buncit Lelaki dan Wanita

(Krim ini tidak sesuai untuk Wanita mengandung dan bayi)

Krim Urut Mudahnya Kempiskan Perut Buncit Lelaki dan Wanita - Krim Mysara Habbatus Sauda Halia Muhafis

ISI KANDUNGAN

Habbatus Sauda

Pada Habbatus Sauda itu ada penawar/ubat bagi semua penyakit kecuali mati  (HR Bukhari dan Muslim)

nigella

Halia

Bahan paling berkesan bagi cara menghilangkan masalah perut buncit

1. Membuang angin dan toksin dalam badan seterusnya membuatkan badan anda lebih segar

2. Halia boleh membantu memecahkan lemak dan menurunkan berat badan secara semulajadi

Halia Mudahnya Kempiskan Perut Buncit Lelaki dan Wanita - Krim Mysara Habbatus Sauda Halia Muhafis

kebaikan halia untuk kempiskan perut buncit krim mysara urut habbatus sauda muhafis

Minyak Bunga Matahari

1. Kandungan Omega 3 & 6 dalam minyak ini dapat menurunkan kolestrol jahat

2. Kandungan Vitamin E yang tinggi mampu menghilangkan selulit dan garis halus di perut dan sesuai untuk wanita selepas bersalin. Ia sebagai ejen pembersih untuk kulit yang sihat dan cantik.

3. Membantu menurunkan berat badan

Dari laman Medindia.net. Pada sebuah penelitian, penggunaan minyak bunga matahari dapat meningkatkan kadar adiponektin pada wanita pasca-menopause, yang hal ini dinyatakan mampu mengurangi berat badan.

Adiponektin memiliki fungsi dalam membantu proses pemecahan asam lemak di dalam tubuh.

4. Menenangkan Saraf dan Otot Tubuh

Di dalam minyak bunga matahari terdapat magnesium, fungsinya untuk menjaga keseimbangan zat kalsium di dalam tubuh. Dengan kadar zat kalsium yang tepat di dalam tubuh, memberikan manfaat untuk ketenangan saraf dan otot tubuh.

Kandungan magnesium ini membuat saraf pembuluh darah akan berjalan dengan normal / sihat. Justeru ianya dapat melancarkan pengedaran darah dan meningkatkan metabolisme badan.

Minyak Bunga Matahari Mudahnya Kempiskan Perut Buncit Lelaki dan Wanita - Krim Mysara Habbatus Sauda Halia Muhafis

Aroma Lavender

1. Membantu meningkatkan kesihatan dan kecantikan kulit

2. Menenangkan saraf dan mengurangkan stress yang boleh menyebabkan perut buncit apabila melalui tekanan dalam hidup yang tidak dikawal

3. Membuatkan tidur kita lebih nyenyak | Kekurangan tidur juga mengubah pengeluaran hormon anda yang mana ianya memberi kesan kepada tahap kortisol anda & boleh menyebabkan sensitiviti insulin. Dapatkan tidur kira-kira 7-8 jam jika anda ingin menurunkan berat badan & mengempiskan perut.

Aroma Lavender Mudahnya Kempiskan Perut Buncit Lelaki dan Wanita - Krim Mysara Habbatus Sauda Halia Muhafis

Menthol Crystal & Basement Cream


CARA PENGGUNAAN

Picit 1 atau 2 kali krim ke tapak tangan dan sapu selepas mandi.

Ratakan krim dan sapu arah lawan jam di bahagian perut, peha dan bahagian yang diingini.

Krim berasa nyaman dan sejuk berangin tanpa rasa pijar.


TIPS KETIKA PENGGUNAAN KRIM MYSARA HABBATUS SAUDA + HALIA

  1. Kunyah makanan 40 kali seperti yang disyorkan Rasulullah S.A.W

  2. Minum air sekurangnya 8 gelas sehari

  3. Pakai Bengkung atau Wrapping menggunakan plastik pada bahagian yang disapu krim

  4. Pakai Dua kali sehari pagi dan malam

  5. Sapu di perut dan bahagian lain contohnya di peha semasa melakukan senaman seperti Zumba, Aerobik, dan Tabata


HARGA

Bukan RM90

Bukan RM70

Bukan RM50

Tapi RM32 sahaja ( Tidak termasuk pos)

100ML Tahan sebulan


HUBUNGI

Sila hubungi saya di Whatsapp Muhafis, 0127522085

Atau klik link ini untuk Whatsapp  —->> http://krim.wasap.my/

COD di Skudai, Kempas Setia Tropika Johor

Terima kasih. Jangan lupa SHARE pada kawan-kawan ya

FB_IMG_1499300055665

Tagged: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

